Promocja do - 40% taniej najlepsze PROMOCJE na zestawy.
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w powszechnie obowiązujących przepisach prawa dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej „Regulaminem”.
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.uniformix.pl (dalej “Sklep”) prowadzony jest przez Uniformix Marcin Błędowski Spółka Komandytowo-Akcyjna (Bażanowice, Cieszyńska 52, 43-440, Goleszów), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000966042, NIP: 5482743267, REGON: 521756677 (dalej “Sprzedawca”).
- Niniejszy Regulamin określa:
a. Przeglądanie informacji dostępnych w Sklepie;
b. Zasady kontaktu ze Sprzedawcą;
c. Zasady składania Zamówienia;
d. Zasady rejestracji Konta i jego funkcjonalności;
e. Inne informacje dotyczące funkcjonowania Sklepu oraz Towaru opisane w niniejszym Regulaminie;
- Z Uniformix można skontaktować się:
a. za pośrednictwem adresu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału
b. wysyłając email na adres: sklep@uniformix.pl
c. pod numerem telefonu: + 48 33 48 69 135 (infolinia czynna jest w godzinach: pn-czw 9-15:30, pt 9-14:30)
- Regulamin dostępny jest pod adresem [wstaw link]
- Klienci wyrażający chęć skorzystania ze Sklepu zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz stosowania jego postanowień, a także postanowień przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie dokumentu sprzedaży w postaci elektronicznej poprzez akceptację niniejszego Regulaminu.
- Usługi świadczone są zarówno osobom fizycznym jaki i podmiotom prawnym.
- Wszelkie definicje użyte w niniejszym Regulaminie odnoszą się do innych Regulaminów Dodatkowych.
- Dokonanie Zamówienia wiąże się z zapoznaniem się oraz akceptacją niniejszego Regulaminu oraz innych Regulaminów Dodatkowych.
- Uniformix udostępnia nieodpłatnie dostęp do Konta, w którym możliwe jest dokonywanie zamówień oraz wgląd w historię zamówień.
- Klient ma obowiązek korzystać ze Sklepu w sposób:
a. Zgodny z Regulaminem,
b. Podając prawdziwe i aktualne dane osobowe,
c. Zgodny z prawem.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu oraz ograniczyć dostęp do części lub całości zasobów Sklepu. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy:
a. podał w trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu,
c. dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,
b. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
c. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
d. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
e. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
f. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
- Sprzedawca oświadcza, iż jest producentem własnych linii odzieżowych dostępnych pod adresem [wstaw link]
- Definicje
a. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.uniformix.pl.
b. Cena – wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Konsument jest obowiązany zapłacić Uniformix za Towar. Cena nie uwzględnia kosztów dostawy, które są uzależnione od sposobu realizacji dostawy.
c. Dane osobowe – dane osobowe w rozumieniu art. 4 definicje pkt 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)
d. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, w sytuacji, gdy czynność prawna jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą, ale nie jest dla niej kluczowa.
e. Usługa – każda z usług wskazana w dziale III Regulaminu.
f. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
g. Towar – rzecz ruchoma, oferowana do sprzedaży w ramach Umowy sprzedaży zawieranej na odległość
h. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
i. Regulamin Dodatkowy - każdy Regulamin, który jest uzupełnieniem niniejszego Regulaminu, w szczególności dotyczące Newslettera, Regulaminów promocji oraz innych Regulaminów.
j. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zamówienia w sklepie internetowym.
k. Konto – bezpłatny panel Klienta utworzony w systemie informatycznym Sklepu, zabezpieczony loginem i hasłem, umożliwiający dokonywanie zakupów, monitorowanie zamówień, oraz dostęp do historii zakupów. Dokonanie rejestracji konta oznacza akceptację Regulaminu.
l. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, zawarta za pośrednictwem Sklepu, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
m. Umowa zawierana na odległość - umowa zawierana przez Sklep z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
n. Siła wyższa - nieprzewidywalne i niezależne od woli stron zdarzenie, które uniemożliwia wykonanie umowy np. wojna, powódź.
o. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, które Klient składa poprzez wypełnienie i zatwierdzenie formularza Umowy zawieranej na odległość w celu zakupu Towaru dostępnego na stronie Sklepu.
p. Newsletter - świadczenie usługi drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres e-mail w celu przekazywania informacji handlowej, zawierająca informacje marketingowe, promocyjne, nowości produktowe, oferty specjalne oraz inne treści związane z działalnością Sklepu. Subskrypcja Newslettera jest dobrowolna i wymaga wyrażenia zgody przez Klienta. Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link rezygnacji zawarty w każdej wiadomości lub poprzez kontakt ze Sklepem.
q. Zdalna pomoc - bezpłatna usługa polegająca na uzyskaniu przez pracownika Sklepu dostępu do Konta Klienta w celu udzielenia wsparcia w zakresie dotyczącym funkcjonowania Konta oraz składanych Zamówień. Dostęp udzielany jest na czas trwania pomocy, przy czym możliwy jest wyłącznie za uprzednią dobrowolną zgodą Klienta.
- Wymagania techniczne
- Prawidłowe korzystanie ze Sklepu jest możliwe przy pomocy podłączonego do sieci Internet komputera klasy PC, Mac lub podobnego, wyposażonego w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) oraz najnowsze wersje popularnych przeglądarek internetowych (tj. m.in. Firefox, Chrome, Safari), obsługujących JAVA SCRIPT.
- W przypadku składania Zamówienia oraz utworzenia Konta, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnej skrzynki poczty elektronicznej, charakteryzującej się indywidualnym adresem danej osoby, działającej na dowolnym serwerze, z wyłączeniem tzw. tymczasowych (anonimowych) adresów e-mail, za pośrednictwem której dana osoba może wysyłać i odbierać oraz przechowywać wiadomości i inne dane w ramach odrębnej od Sklepu usługi poczty elektronicznej.
- Prawa autorskie
- Prawa autorskie do Sklepu jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, dostępnych w jego ramach należą do Sprzedawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich, i objęte są ochroną przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej, ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Ochrona przyznana Sprzedawcy obejmuje wszystkie formy jego wyrażenia, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia następuje do niej dostęp.
- Klient uprawniony jest do korzystania z funkcjonalności Sklepu nieodpłatnie, jednak wyłącznie w zakresie osobistego użytku i w zakresie niezbędnym do korzystania z Usług Sklepu. Wykorzystanie z własności intelektualnej w innym celu wymaga uprzedniej wyraźnej oraz pisemnej zgody Sprzedawcy.
- Założenie Konta
- Założenie Konta przez Klienta jest dobrowolne.
- W celu rejestracji Klient wypełnia oraz akceptuje formularz rejestracyjny dostępny pod adresem [wstaw link]
- W celu wypełnienia formularza rejestracyjnego Klient podaje:
a. Informację dotyczącą kategorii wykonywania zawodu,
b. Adres email,
c. Imię oraz nazwisko,
d. Numer telefonu,
e. Adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj),
f. Adres rozliczeniowy (w sytuacji, gdy jest inny, niż adres dostawy),
g. Firma oraz NIP (jeżeli Klient jest przedsiębiorcą),
h. Hasło.
- Aby utworzyć Konto Klient akceptuje:
a. Regulamin,
b. Informacje dotyczące danych osobowych zawarte w Politycy prywatności i cookies,
5. Klient opcjonalnie może zaakceptować:
a. Funkcję “zdalnej pomocy”,
b. Zapis na Newsletter
c. Zgodę na przesyłanie informacji handlowych przy pomocy:
· Wiadomości e-mail,
· Wiadomości sms-owych,
· Informacji przesyłanych na adres dostawy.
- Klient ma prawo w każdym czasie usunąć swoje Konto.
- Sprzedawca może usunąć Konto Klienta, jeśli Klient będzie korzystać z niego w sposób sprzeczny z prawem oraz postanowieniami Regulaminu.
- Zdalna pomoc
- Klient korzystający z Konta na Stronie internetowej, może wyrazić dobrowolną zgodę na świadczenie usługi zdalnej pomocy poprzez zaznaczenie checkboxa przy zakładaniu Konta
- Usługa zdalnej pomocy polega na udzielenie dostępu do Konta w celu udzielenia zdalnego wsparcia w korzystaniu z Konta.
- Usługa dostępna jest jedynie w przypadku telefonicznego kontaktu Klienta z infolinią.
- Klient ma prawo do telefonicznego udzielenia zgody na uruchomienie usługi zdalnej pomocy, poprzez kontakt z infolinią.
- Dostęp do Konta Klienta obejmuje:
a. Dostęp do wszystkich dostępnych informacji dotyczących Klienta,
b. Historii zamówień Klienta,
c. Historii zwrotów i reklamacji,
- Klient ma prawo do wycofania zgody na świadczenie usługi zdalnej pomocy w każdym czasie. W tym celu może odznaczyć checkbox zdalnej pomocy dostępny w Koncie Klienta.
- Outlet
- W Sklepie dostępna jest oferta outletowa, obejmująca Towar z poprzednich kolekcji oraz końcówki serii.
- Ceny Towarów outletowych są obniżone i nie podlegają dalszym rabatom ani promocjom, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
- Ilość Towarów w ofercie outletowej jest ograniczona.
- Złożenie zamówienia
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży oraz dokonania Zamówienia przez Klienta, należy:
a. Wejść na stronę internetową www.uniformix.pl oraz dokonać wyboru Towaru. Zamówienia można składać przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu,
b. Wybór Towaru następuje poprzez dodanie Towaru do koszyka,
c. W celu złożenia zamówienia otworzyć zakładkę “koszyk”, a następnie “realizuj zamówienie”,
d. Zamówienie może być realizowane bez rejestracji jako gość, albo zakładając konto. Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji konta znajdują się w Rozdziale V,
e. W przypadku dokonywania zamówień bez rejestracji konta, wymagane jest podanie następujących informacji:
· adres poczty elektronicznej,
· imię i nazwisko,
· numer telefonu,
· Typ klienta (czy Klient jest Konsumentem czy Przedsiębiorcą),
· adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj),
· adres rozliczeniowy (w sytuacji, gdy jest inny, niż adres dostawy),
· firma oraz NIP (jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą),
· sposób dostawy,
· sposób płatności,
f. Przechodząc do “płatności i podsumowania” należy wpisać kod rabatowy, w przypadku jego posiadania,
g. Aby sfinalizować Zamówienie, Klient musi zaznaczyć checkbox z oświadczeniem o zapoznaniu się z Regulaminem oraz akceptacją jego warunków, a także zapoznanie się z informacjami dotyczącymi danych osobowych w Polityce prywatności i cookies,
h. Zamówienie zostaje złożone z chwilą kliknięcia przycisku “sfinalizuj zamówienie z obowiązkiem zapłaty”,
i. Dodatkowo, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem:
· Adresu e-mail,
· Wiadomości sms-owych,
· Informacji przesyłanych na adres dostawy,
j. Po dokonaniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie Zamówienia,
k. W przypadku Zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym, Klient ma możliwość opłacenia Zamówienia w ciągu 14 dni. Po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy, o czym poinformuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Zamówienia można również składać wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@uniformix.pl lub telefonicznie za pośrednictwem numeru telefonu: 334869135. Infolinia czynna jest: pn-czw 9:00-15:30, pt 9:00-14:30.
- Sposób dostawy jest każdorazowo wybierany przez Klienta w momencie składania Zamówienia. Wszystkie dostępne formy są w zakładce “sposób dostawy” [wstaw link]
- Sposób płatności jest każdorazowo wybierany przez Klienta w momencie składania Zamówienia. Wszystkie dostępne formy są w zakładce “formy płatności" [wstaw link]
- Koszty dostawy znajdują się w zakładce “dostawa i płatności” [wstaw link].
- Klient nie ma możliwości zmiany zamówienia, jeśli zostaje ono przekazane do realizacji.
- Dostarczenie Towaru:
- Lista państw, do których możliwe jest dostarczenie Towaru dostępna jest w tabeli w zakładce “dostawa i płatności” [wstaw link].
- W przypadku wyboru dostawy do państwa, które nie jest uwzględnione w tabeli, koszt dostawy ustalany jest indywidualnie
- Klient ponosi koszt opłaty celnej.
- Zamówienia odbierane osobiście możliwe są do odbioru w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Klienta powiadomienia o możliwości odbioru Towaru
- Przy zamówieniach detalicznych obowiązuje darmowa dostawa kurierem Orlen Paczka po przekroczeniu wartości Zamówienia o kwocie 250 zł brutto.
- Termin realizacji dostawy wynosi 2 dni robocze od momentu wysyłki Towaru.
- W czasie trwania promocji oraz w czasie inwentaryzacji, termin realizacji Zamówienia może ulec wydłużeniu.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za przypadkowe uszkodzenie oraz utratę Towaru w trakcie transportu.
- Klient ma obowiązek sprawdzić Towar przed jego odbiorem, a w przypadku zaobserwowania nieprawidłowości, zgłosić je niezwłocznie kurierowi oraz Sprzedawcy
- Wczesne wykrycie wady Towaru usprawni dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika oraz ubezpieczyciela transportu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Klientowi niebędącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Klient przesyła Sprzedawcy informację o odstąpieniu od Umowy.
- Klient może skorzystać z formularza znajdującego się pod adresem [wstaw link].
- Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy niezwłocznie po jego dostarczeniu do Sprzedawcy.
- W ciągu 14 dni od odstąpienia od Umowy Klient odsyła zamówiony Towar na adres: UNIFORMIX-MAGAZYN, ul. Londzina 106/41, 43-382 Bielsko-Biała.
- Klient ponosi koszty związane ze zwrotem Towaru.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli był użytkowany w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, a także jeśli nastąpiło zmniejszenie wartości rzeczy i nie nadaje się ona do ponownej sprzedaży bez konieczności obniżenia jej ceny sprzedaży.
- W ciągu 14 dni Sprzedawca zwraca Klientowi wartość Zamówienia, od którego Klient odstąpił.
- Sprzedawca ma prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwrotu Towaru lub otrzymania potwierdzenia od Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które wydarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności następuje w takiej samej formie, w jakiej Klient dokonał zapłaty za Zamówienie.
- W przypadku częściowego odstąpienia od Umowy, gdy Klient zwraca tylko część towarów objętych jednym zamówieniem, Sprzedawca zwraca koszty dostarczenia towaru w wysokości proporcjonalnej do wartości zwracanych towarów w stosunku do całkowitej wartości zamówienia. Za podstawę obliczenia zwrotu przyjmuje się koszt najtańszej dostępnej opcji przesyłki oferowanej przez Sprzedawcę.
- Klient posiadający Konto w Sklepie, może dokonać zwrotu online logując się na swojego konto w Sklepie i dodając zwrot - wygenerowany kod umożliwia zwrot w Paczkomacie InPost.
- Klienci nieposiadający Konta w Sklepie mogą dokonać zwrotu za pośrednictwem linku dostępnego na stronie internetowej pod adresem: [wstaw link]
- Zamówienia złożone w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej można zwrócić w sklepach stacjonarnych przekazując Towar obsłudze sklepu, która odeśle Towar do sklepu wysyłkowego.
- Wymiana Towaru odbywa się poprzez zwrot i dokonanie nowego Zamówienia po aktualnych cenach.
- Reklamacje Towaru
- Konsument ma prawo składać reklamację Towaru na podstawie rękojmi zgodnie z art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje można składać:
a. na piśmie na adres: UNIFORMIX-MAGAZYN, ul. Londzina 106/41, 43-382 Bielsko-Biała.
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona.krop@uniformix.pl.
c. przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.
3. Klient jest obowiązany dostarczyć na koszt Sprzedawcy wadliwy Towar pod adres:
UNIFORMIX-MAGAZYN,
ul. Londzina 106/41, 43-382 Bielsko-Biała.
- Reklamacja Klienta powinna zawierać:
a. Informację dotyczącą przedmiotu reklamacji (rodzaj i data wystąpienia wady)
b. Propozycję dotyczącą sposobu usunięcia wady (wymiana Towaru na nowy, naprawa Towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy)
c. Podanie danych kontaktowych składającego reklamację, w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji ma prawo:
- Uznać reklamację, informując o sposobie jej realizacji,
- Odrzucić reklamację, informując o przyczynie jej nieuznania,
- Sprzedawca ponosi koszt naprawy wadliwego Towaru.
- Sprzedawca odpowiada za wady Towaru w okresie dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru Klientowi.
- Reklamacje Towaru są wyłączone dla Klientów będących Przedsiębiorcami.
- Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
a. Klient zobowiązuje się powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: paulina.tumin@uniformix.pl
b. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego należy wskazać rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
c. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Wszelkie informacje dotyczące danych osobowych oraz ich przetwarzania dostępne są w Polityce prywatności i cookies.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca informuje, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( t.j. Dz.U. Nr 2024 poz. 312 z późn. zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej ( t.j. Dz.U. Nr 2024 poz. 312 z późn. zm.).
- Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Postanowienia końcowe
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
- Sprzedawca ma możliwość dokonania zmiany Regulaminu oraz Regulaminów Dodatkowych w przypadku:
a. Zmiany przepisów prawa mających wpływ na konieczność wprowadzenia zmian w Regulaminu,
b. Zmiany istotnych danych dotyczących Sprzedawcy,
c. Zmiany usług świadczonych przez Sprzedawcę, jak również zmiana cen i warunków dostawy,
d. Zmiany w procedurach związanych z wdrażaniem nowych narzędzi, funkcjonalności oraz technologii strony internetowej,
e. Zmian uwzględnionych w Regulaminach Dodatkowych w zakresie dotyczącym tych Regulaminów.
- Sprzedawca poinformuje Klientów o każdej zmianie Regulaminu.
- Klientom przysługuje prawo do rozwiązania umowy, jeśli nie zgadzają się ze zmianami Regulaminu.
- Prawem właściwym dla postanowień zawartych w Regulaminie jest prawo polskie.