Promocja do - 40% taniej najlepsze PROMOCJE na zestawy.
Reklamacje
Dane sprzedającego /przedsiębiorcy:
Dostępny pod adresem www.uniformix.pl sklep internetowy prowadzony jest przez firmę UNIFORMIX Marcin Błędowski Spółka Komandytowo-Akcyjna
zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS: 00000966042.
Dane firmy:
UNIFORMIX Marcin Błędowski Spółka Komandytowo-Akcyjna
ul. Cieszyńska 52
43-440 Bażanowice
NIP: 5482743267
Regon: 521756677
wpis do KRS nr 0000966042
Nr konta bankowego: 63 1090 1665 0000 0001 5034 0253
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A..
SWIFT: WBKPPLPP
IBAN: PL 63 1090 1665 0000 0001 5034 0253
infolinia: 33 48 69 135
od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00
e-mail: sklep@uniformix.pl
REKLAMACJE
Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres sklep@uniformix.pl lub pod numer telefonu: +48 33 48 69 135. W przypadku kontaktu telefonicznego opłata konsumenta z Polski za połączenie z numerem sprzedającego odpowiada opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta konsument.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Uniformix.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Uniformix o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ul. Cieszyńska 52 w Bażanowice, mailowo pod adresem sklep@uniformix.pl lub telefonicznie: +48 33 48 69 135.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Uniformix zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta , kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
Uniformix jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu , należy kierować na adres: sklep@uniformix.pl. Uniformix zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacjiw terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Uniformix jest producentem tylko produktów z metką Uniformix. Innych produktów Uniformix nie jest producentem, w związku z tym, iż producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres zawarty w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. * Rozwiązanie sporu w wyniku procedury mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej, ani sądowej, nie służy od niego odwołanie. Rozwiązanie sporu w wyniku mediacji nie wpływa na możliwość skierowania sprawy pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego lub Sądu Polubownego.