Zwroty dla przedsiębiorców
- Każdy przedsiębiorca ( kupujący, który na zakupione produkty otrzymał fakturę Vat na swoją działalność gospodarczą czy zawodową), chcący dokonać zwrotu towaru w sklepie Uniformix, ma na to czas do 30 dni od momentu, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez przedsiębiorcę,weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby dokonać zwrotu, prosimy o przesłanie rzeczy do zwrotu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po otrzymaniu zwrotu sklep prześle na Państwa skrzynkę mailową fakturę korygującą do faktury pierwotnej ( zakupowej) pomniejszonej o wartość zwracanych rzeczy. Kopię faktury korygującej ( podpisaną i opieczętowaną) należy odesłać na adres siedziby(Cieszyńska 52, 43-440 Bażanowice). Bez podpisanej faktury korygującej sklep nie będzie mógł zamknąć zwrotu i przejść do dalszej procedury.
- Przedsiębiorca odsyła produkty na swój koszt bądź korzysta z przesyłek sklepu (opcja dla zarejestrowanych klientów).
- Sklep Uniformix , niezależnie od wybranej formy przesyłki, za odesłane przedmioty zwraca kupującemu pieniądze na wskazany numer konta bankowego ( dlatego prosimy zawrzeć numer konta wraz z danymi właściciela konta na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy). Sklep zwraca koszt produktów zwracanych oraz koszt przesyłki proporcjonalnie do ilości zwracanych produktów.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom Regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
- W przypadku zwrotu towaru prosimy zwrócić uwagę na to, iż kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania otrzymanego towaru. Oznacza to, że Sklep może zwrócić kwotę pomniejszoną za uszkodzony bądź używany w sposób niewłaściwy towar.
- Każdy z przedsiębiorców może skorzystać z formularza dostarczonego w paczce wraz z zakupionymi produktami lub wydrukować go tutaj.
- Nowe zamówienia można składać telefonicznie, mailowo lub przez niniejszy sklep internetowy.
Klient może skorzystać z opcji darmowego zwrotu logując się na swojego konto w sklepie uniformix.pl i dodając zwrot - wygenerowany zostanie kod do paczkomatu Inpost, który uprawnia do bezpłatnego zwrotu towaru. W przypadku braku konta w sklepie uniformix.pl prosimy o kontakt ze sklepem sklep@uniformix.pl
Zamówienia zakupione przez sklep internetowy można zostawić w jednym ze sklepów stacjonarnych, obsługa sklepu odeśle towar do sklepu wysyłkowego skąd realizowany jest zwrot na konto.
Wszystko odbywa się na zasadzie zwrotu i nowego zamówienia po aktualnych cenach.
Wzór ustawowy dla konsumentów:
UNIFORMIX Marcin Błędowski
Spółka Komandytowo-Akcyjna
Bażanowice, ul. Cieszyńska 52
43-440 Goleszów, NIP 5482743267
Adres punktu zwrotu:
UNIFORMIX-MAGAZYN
ul. Londzina 106 rampa 41
43-382 BIELSKO-BIAŁA
(*) Niepotrzebne skreślić.
- Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
…..............................................................................................................................................................................................
…..............................................................................................................................................................................................
…..............................................................................................................................................................................................
- Numer dokumentu sprzedaży/zamówienia.............................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru:.......................................................................................................................................
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów):..........................................................................................................................................
- Adres konsumenta(-ów):
…...............................................................................................................................................................................................
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
…...............................................................................................................................................................................................
- Data….......................................................................................................................................................................................
- Wybierz powód zwrotu:
nieodpowiedni kolor
nieodpowiedni rozmiar
nieodpowiedni fason
Inny …………………………………………………………………………………………………………………………………